Saturday 13 July 2013

Kelebihan Premium Beautiful

Kelebihan Memakai Premium Beautiful di Bulan Puasa

ramadan bulan puasa

Hi u olls,

Salah satu daripada persiapan ialah menjaga tubuh badan kita supaya sihat dan segar sepanjang Ramadan kan.

Fara nak share, salah satu cara ialah pemakaian Premium Beautiful semasa kita berpuasa. Tak perlu ambil pil diet, ke pusat perlangsingan badan kan!!

premium beautiful slimming curve berpantang health beauty


1) Mempercepatkan penurunkan berat badan

Tubuh kita secara automatik akan mencari sumber tenaga di dalam badan iaitu lemak, semasa berpuasa energi yang masuk akan berkurangan. Berdasarkan banyak testimonial, berpuasa selama 30 hari berat badan akan berkurangan sampai 2- 4 kg (average). Dengan pemakaian Premium Beautiful semasa berpuasa, pengaliran darah dalam badan menjadi lebih lancar, maka penurunan berat badan lebih cekap lagi, sehingga dua kali ganda 4 - 8kg (average).



2) Detoksifikasi / mengeluarkan toksid dalam badan

detox perkumuhan puasa ramadan toksin

Berpuasa selama 30 hari dapat mengeluarkan racun pada tubuh melalui kolon, ginjal, paru-paru, kelenjar dan kulit.
Selama makanan tidak masuk ke dalam tubuh, kumpulan lemak akan diubah menjadi energi oleh tubuh dan mengeluarkan zat kimia yang berasal dari asid lemak ke dalam sistem dan dinyahkan melalui organ pembuangan (perpeluhan, pembuangan air besar, kencing). Premium Beautiful dicipta sebagai agen detox yang membantu meningkatkan pengeluaran toksid/racun di dalam badan.(Perpeluhan, pembuangan air besar, kencing) dan dapat mengeluarkan Peluh Asid yang boleh membahayakan kesihatan dalaman kita 


3) Mencegah strok
  
Menurut beberapa kajian, Premium Beautiful dapat membantu meningkatkan HDL (High Density Lipoprotein) dan menurunkan lemak trigliserol (pembentuk kolesterol LDL-Low Density Liporotein) yang dapat mengganggu kesihatan tubuh kita.



4) Menghasilkan sel-sel baru lebih cekap
  
Rasa lapar membuat organ internal didalam tubuh bergerak dan bereaksi ‘melahap’ sel-sel rosak demi memenuhi keperluan makanan. Seterusnya, tubuh akan segera menggantikannya dengan sel-sel baru, agar ia kembali berfungsi.



5) Mengekalkan kecergasan badan tanpa rasa lapar dan haus yang melampau.
  

keletihan tired puasa ramadan

Ini adalah kerana kesan grip dan mendakap kemas perut membuatkan kita akan sentiasa rasa kenyang dan bertenaga. Berat turun ke berat ideal. Bentuk badan menjadi 'fit and firm' sentiasa rasa seperti 'anak dara'.

6) Memejal & menganjalkan

Biasanya kalau kita kehilangan berat badan ketika berpuasa, badan kita terutama di bahagian yang banyak lemak seperti bawah lengan, perut, peha dan yang lain akan lembik dan menggeleber. Premium Beautiful dicipta untuk mengalihkan dan membahagikan lemak ke bahagian badan yang sepatutnya dan emnghasilkan bentuk badan yang cantik dan pejal.

testimonial slim buncit premium beautiful


7) Meningkatkan kualiti hidup

Bulan puasa juga perlu kita manfaatkan sebaik-baiknya dan rapatkan hubungan dengan Allah dengan beribah. Tapi jangan lupa hubungan kita sekeluarga terutama dengan pasangan suami isteri jangan diabaikan. Bila kita sihat dan fit, insyaAllah kita akan bahagia.


family bahagia puasa ramadan


Alvenia M. Fulton

Direktor Lembaga Makanan Sihat “Fultonia” di Amerika Syarikat menyatakan bahawa
"puasa adalah cara terbaik untuk memperindah dan mempercantik wanita secara semulajadi.
Puasa menghasilkan kelembutan pesona dan daya pikat. Puasa menormalkan fungsi-fungsikewanitaan dan membentuk kembali keindahan tubuh."
 (fasting is the ladies best beautifier, it 
brings grace charm and poice, it normalizes female functions and reshapes the body contour)



So, Siapa-siapa yang berminat untuk menjaga kesihatan dengan memakai Premium Beautiful boleh contact
Fara
016-2207975
Selamat Berpuasa Semua

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...