Sunday 14 July 2013

Kecantikan Kulit

Ke arah kulit sihat dan cantik bak porcelain di pagi Syawal dengan BB PLUS COLLAGEN

Hi All! 

How are you guys doing? Hope semua sihat-sihat and enjoy the long weekend ahead!  Dalam pada cuti-cuti ni, fara suka sangat nak share something yang fara rasa semua wanita cantik kat luar tu deserve to know about this secret.


BUT, since I’m going to tell ya’all apakah rahsia itu, then info ni dah tak jadi rahsia lagi la kan? And I really hope you guys akan share the info with your love ones! xoxo :)

Okay before I start telling you guys what is the secret, please choose which skin face that you would like to have at the age of 50? Or 60? Maybe? Or 80?

Personally, I chose the right one! J How about you?

Korang tau tak, 70% dari kulit kita terdiri daripada KOLAGEN? And semakin kita berusia, kadar kolagen dalam kulit kita semakin berkurangan dan itulah sebabnya kita perlukan supplement untuk “top-up” balik kolagen yang makin berkurangan tu.  Korang nak tahu tak apa tanda-tanda badan kita kekurangan kolagen? Cuba korang tengok gambar kat bawah ni.



Oh NO! I taknak jadi macam ni L I percaya korang pun taknak jadi camni kan?



Now, sila rasa kulit anda. Korang rasa kulit korang yang mana 1?  


DON’T WORRY BE HAPPY! Korang jangan risau sebab fara ada solutions to this BIG BIG problem especially to those yang sangat pentingkan kesihatan and kecantikan! Korang mesti selalu dengarkan “Beauty is a PAIN” ? Trust me it is NOT NECESSARY TO BE IN PAIN TO LOOK HEALTHY AND BEAUTIFULLY GORGEOUS!



 SAY NO TO SUNTIKAN OR PEMBEDAHAN! Sakit kot -_-

To be honest with you all, as I am getting older *erk okay I have to tell you all that I am 29yrs “young” this year!  J *, I noticed that banyak sangat perubahan dekat my whole body. It started from my hair to toe though. Uwaaaaa what have happened to me ? L

·         My hair banyak giler gugur sampai fara rasa takut nak sikat my hair and fara memang boleh jamin fara akan botak at the age of 35 yrs “young” L

·        My tumit kaki starting to have cracks and kasar. Fara sapu macam-macam brand lotion specially for my heels, pun tak okay jugak L

·        For you info, my skin type memang a bit dry and it’s getting worst sebab my skin makin lama makin kering eventhough fara sapu macam-macam jenis lotions dari brand yang paling murah sampaila yang paling mahal! *Jangan tanya I berapa banyak dah duit I habis L *


TAPI….ITU DULU…NOW semua tu dah tak jadi masalah lagi! Yeayyyy! J Nak tau apa I makan? Taraaaaaaaaa here it is :



BB PLUS COLLAGEN! My hero to my issues! J

Apa yang best about BB PLUS COLLAGEN ni adalah :

·         Combination roselle and blackcurrant make the taste super yummy! Kalau you all nak tau rasa BB PLUS COLLAGEN ni macam mana? Rasa dia EXACTLY  macam RIBENA! J

·         BB PLUS COLLAGEN ni tak berlendir or ber”jelly” at all! So sangat mouth friendly sebab senang giler nak telan BB PLUS COLLAGEN ni J

·         And lastly, mestila collagen ni best sebab, kehebatan collagen ni tolong kurangkan masalah-masalah I yang banyak tu J Alhamdulillah J


More info on the benefits of having BB PLUS COLLAGEN in your beautiful routine J

Nak tau how I take the BB PLUS COLLAGEN? Haaa ini my recipe and l love it so much!
1.       Pour 150ml cold water (from fridge) into a glass

2.       Take 1 sachet of BB PLUS Collagen and put it together in the cold water. Stir until it mix well.

3.       Now you are ready to enjoy your BB PLUS COLLAGEN! J



I love to take the BB PLUS COLLAGEN before I go to bed J Sebab masa tido la our body is resting and just imagine, with its 3R concepts, BB PLUS COLLAGEN will help us to REPAIR, REPLENISH AND RENEW our skins and body from within! Kalau tak percaya, cuba try tengok muka korang after bangun tido. I boleh guarantee muka you all berseri je J Ha! Macam tula baru orang kata Natural beauty ye tak? J




Place your ORDER now!!

Fara
016-2207975

or 

farahzamzareeza@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...