Thursday 18 April 2013

Bra Biasa vs Premium Beautiful

Ramai yang kata Premium Beautiful mahal. Fara adalah testimonial untuk diri sendiri.. kalau nak tengok betapa ramai nya kata PB ni berbaloi & value for money, GOOGLE je.. for sure macam-macam keistimewaan PB. Dah pakai & rasa baru buat penilaian. Yang penting dapat kan SIZE & pakai KONSISTEN selama 8 jam sehari. Pakai waktu kerja je kan.

PB ni 70% KESIHATAN 30% KECANTIKAN. Bukan untuk kurus semata-mata tau. Yang penting untuk kesihatan DALAMAN.


premium+beautiful+long+bra+01

Masing-masing tau badan & bentuk badan masing-masing. Tak semestinya KURUS tu sihat. Ada yang kurus tapi POSTURE tak tegak. Pilih sama ada nk kurus atau nak sihat. Fara pilih untuk SIHAT. Bukan duit sebagai ukuran.


bentuk+badan+ideal+premium+beautiful+


Short Bra
&
premium+beautiful+long+bra+02
Long Bra

Cup Long Bra / short Bra berbentuk piramid. Beza dengan bra biasa yang menenggelamkan nipple breast. Cup coli biasa dipasaran memang cantik dan berwarna warni tapi tak berfungsi dengan baik jika dibandingkan dengan cup Long Bra PB yang dapat menampung payudara supaya tak jatuh sekaligus mengelakkan dari kanser payudara. Selain itu, cup ini juga dapat mengembalikan kecerahan dan kesegaran puting payudara. 

Untuk breastfeeding mom, bengkak susu dan susu beku boleh menyebab kan 'cyct' dan cancer. Untuk mencegah, Cup yang direka khas ini sebenarnya dapat mencairkan susu lama yang telah lama membeku di dalam payudara sekaligus membantutkan pertumbuhan sel-sel kanser payudara. Lagi satu, ia jugak dapat memperbanyakkan penghasilan susu bagi ibu-ibu yang menyusukan anak pada jangka masa yang lama. 


premium+beautiful+long+bra+03

Besi yang tedapat dalam Premium Beautiful sangat berbeza dengan bra biasa. Walaupun mahal mana bra anda. Ia adalah rawan keluli memori yang disaluti fiber agar dapat menetapkan dan menyokong payudara dengan lebih baik. So, bagi yang payudara nampak jatuh atau kendur, pemakaian bra PB secara konsisten boleh membentuk supaya nampak FIRM dan cantik.


premium+beautiful+long+bra+04
Special made Lace Cup pada Bra PB berfungsi untuk mengelakkan payudara dari melimpah keluar. Ada perhiasan berlian berbentuk rama - rama. Part yang ditengah-tengah pada Long Bra PB sebenarnya untuk meninggikan kedudukan kontur payudara sekaligus dapat menyelaraskan perut yang buncit. 

premium+beautiful+long+bra+05

Tali bra pun memainkan peranan yang penting. Sebab tu tali lebar pada Bra PB direka khas untuk menyokong kedudukan payudara supaya tidak mudah jatuh berbanding tali pada bra biasa yang mudah jatuh bila kita pakai. Ada 3 pasang cangkuk yang boleh kita larasankan mengikut keselesaan kita.

So, keseluruhannya Long Bra PB dapat tutup bahagian belakang badan sekaligus dapat menyelaraskan lebihan lemak pada bahagian belakang badan terutamanya bagus untuk orang yang mempunyai masalah berbadan besar sebab adanya rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian belakang coli. Rekaan bentuk ' U ' pada bahagian belakang coli pula bertindak untuk menguruskan badan dan menambah kontur bahagian belakang badan. 

postur+tulang+belakang 
Postur yang betul boleh elakkan dari bongkok masa muda

Premium Beautiful Long Bra sangat2 bagus dalam membentuk postur badan ideal yang tegap dan menarik serta baik untuk kesihatan tulang belakang.

Fabrik dengan kuasa serapan optimum. Mampu serap peluh dengan cepat dan telus udara. Confirm tak panas, rimas dan lemas. Boleh pakai hari-hari.

Award untuk Premium Beautiful :



  • 3 Kesatuan Pakar Tulang Belakang Dunia :-  Satu-satunya korset yang mendapat pengiktirafan oleh pakar tulang (CHIRIPRACTOR)
    


  • Superbrands :- hanya PB korset yang dapat Superbrand disebabkan oleh QUALITY


premium+beautiful+superbrands+award


  • Lifetime warranty :- rosak atau koyak boleh repair FOC


Fara nak share perbezaan bra biasa dengan bra PB. Ia disulami oleh F.I. R. (Far Infrared Rays) 



Idisulami dengan batu kristal tourmaline yang menghasilkan Far Infrared Rays (FIR).
Di mana fungsi utama FIR ni pada breast kita adalah untuk menganjal dan menegangkan mana-mana bahagian yang tak berisi. Sangat membantu untuk mantap kan breast.

Untuk breastfeeding Mom:
* Lancarkan pengaliran susu / banyakkan susu
* Kurangkan bengkak susu
* Hilangkan kesan hitam dan daki pada nipple
* Nipple bernafas dengan lebih selesa
* Hilangkan strechmark pada breast

Cuba kira dalam setahun kita beli bra berapa kali ? 
kalau pakai yang branded lagi la kos tinggi, 
tapi dengan bra Premium Beautiful hanya beli sekali boleh pakai sampai bila-bila & boleh repair kalau rosak

VALUE for MONEY !!!

Kepada siapa-siapa nak try & beli 
contact Fara 016207975

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...